HOME OF LEGACY ALLSTARS
Nyköping, Sweden
Om Legacy Allstars
Cheer - Mockingjays Sr Lv 2 2021/2022

Legacy Allstars är en ideell Cheerleading- och Gymnastikförening som startade upp hösten 2013 i Nyköping. Föreningen växer så det knakar och idag består Legacy Allstars av ca 200 medlemmar som tränar inom föreningens tränings,förberedande- och tävlingsverksamhet. Hösten 2021 utökade vi föreningen med en ny sektion, Gymnastik.
Vi startade upp denna förening i det enkla syfte att att fler barn och ungdomar ska få chansen att ta del av våra underbara sporter! För oss är det mer än bara en sport, för oss är det en livstil där alla är välkomna!

Vi ha samlat ihop en stark tränarfront som kommer leda denna förening till stjärnorna. Alla älskar sporten, brinner för att hjälpa och stötta andra och sätter din framgång före sin egen.

Vi är stolta över vår förening och hoppas att ni vill vara med oss när vi skapar ett arv där vi hoppas att barnbarnen till dem som böjar nu kommer att fortsätta.

Legacy Allstars - Ditt andra hem.

Våra sociala medier

Instagram: Cheerleading @LegacyAllstars och Gymnastik @LegacyAllstars_Truppgymnastik
Facebook: Legacy Allstars

Youtube: Legacy Allstars
Soundcloud: Legacy Allstars

Föreningsinfo

Bildad: 2013-05-30

Organisationsnummer: 802472-6138

Besöksadress Kansli:

Träningslokal:
Finntorp Produkten/Arnö
Tillverkarvägen 2, 611 45 Nyköping

E-post: Legacy_allstars@hotmail.com
Hemsida: https://cheerlegacy.sportadmin.se/
Bankgiro: 198-8351
Swish: 1236781868

Stadgar

Här hittar ni våra stadgar:
Legacy Allstars stadgar

Antidoping

Vi jobbar aktivt mot doping och uppmuntrar en dopingfri idrottsmiljö. Vi är med i kampen mot en dopingfri idrottsvärld!

Vår Antidopings handlingsplan hittar ni här.

Antidoping!
Våra Sponsorer